[Epitesz-barkacs] repulo lampas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 4., P, 17:33:24 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.04. 15:48:46 +1h-kor írta:

> Hát ha több gyertya van benne, akkor lehet, hogy ha 1 is kialszik, már
> lefelé
> jön. De akkor is, amikor bármiért lanyhul a láng.
>
> Végülis ez úgy lesz valahogy, ha lesz, hogy vagy elterjed, vagy nem. Ha meg
> elterjed, akkor addig semmi gond, amíg az első tűz nem jön létre miatta.
> Innentől aztán hoznak valami betiltó szabályt rá. :-)
>
> Másik lehetőség: ha elterjed, a tűzoltóság rákattan, és hoznak valami tiltó
> vagy
> korlátozó szabályt.
>
> Addig szabad a gazda.

közben megtaláltam a forgalmazó használati utasítását is:

http://www.bombauzlet.com/egilampas/egilampas_hasznalati_utasitas.pdf

a légiközlekedési hatóság is említve van, meg
nemzetközi repülőtér 50km körzetében tilos,  tehát a mi falunkban biztosan
nem , és pl a benzinkút 2km környéke is, meg minden egyéb,

persze kivédhető, és mégis reptethetném, ha a Vajk által említett
magnószalaggal
kikötném :-)