[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 5., Szo, 02:25:27 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.03.04. 21:21:30 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Olyan sok elektromos kérdést teszel föl, hogy ha ez mind az építész
> helyett az elektró listára menne, szerintem akadna már olyan tag a
> közelben, akihez elvihetnéd két sörért erre a kis átalakításra. Én nem
> vállalom, mert nagyon messze vagyok, és semmi garancia, hogy rájövök
> erre a két ellenállásra.

igazából ma már egy márkás  rötyiajtó is csak célprocesszorral nyitható,
egy gázkazán is, megy egy kenyérpirító is, tehát a "nem ismerésbe"
való belenyugvásunk az építész  "kiszolgáltatottságunkat" növeli, persze
lehet, hogy csak én vagyok a "kovász"....

> Ha beépíted a söntös műszert, azzal szerintem semmire nem mész, míg ez
> az átalakítás megoldaná. Szóval megéri föliratkozni (-:

no, majd megkeresem hozzá a feliratkozás módját...