[Epitesz-barkacs] indukcios?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 6., V, 09:51:59 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> olyan zepterhez hasonló ( kb 2mm vastag súlynövelő )  " hőelosztót "
> sem fog a mágnes, tehát vas nincs benne

Attól még lehet benne vas, de nem ez a lényeg, hanem hogy rá tud-e a rezsó
kattanni kellő teljesítménnyel, létre tud-e jönni örvényárammal akkora veszteség
(hőfejlődés), hogy az elektronika úgy értékelje, hogy rendben van, ez már
megfelelő edény.

Mint írtam, az enyém még az alufóliát is melegíti. Abban már végképp nincs
mágnesezhető anyag.

> 1db 1lukas indukciósat  max 14ezerért beáldoznánk, ha teszek rá
> egy vasvalamit, hogy a zepterhez hasonló rozsdamentes
> alatt is legyen indukciófogó, milyen vastag legyen?

Nem jó megoldás ez az odarakott vas, ezt el kell felejteni. Az a vas irdatlanul
felhevül, és ahogy már Szepygab is írta, jó drágán csinálsz egy hagyományos
villanyrezsót.

Egy normális indukcióson alig van edény, ami nem melegíthető. A hagyományos alu
edények és serpenyők, kávéfőzők, vagy a túl kicsi átmérőjű (5-8 centi) fognak
kiesni a működési tartományból. Az összes vastagtalpú és hagyományoz zománcos jó
lesz, meg a sima vas-serpenyő (palacsintasütő) is, meg a nem túl vékony
rozsdametes teafőzők is.