[Epitesz-barkacs] indukcios?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 6., V, 15:02:58 CET

Lord Hamilton wrote:

> Zömében vastag talpu,  rozsdamentes edényeink vannak, valamint egy
> valódi Zepter készlez. Ezek közül egy sem jó. Van két hagyományos
> zománcozott lábas, na ezekkel működik.

Nem tudom, hol és hogy tudnánk összejönni, de ebből a zepter készletből 1-2-t
kipróbálnék ezen a rezsón.

Pofára hogy néz ki az alja? Mert el tudom képzelni, hogy van olyan, ami szép
rozsdamentes kinézetű aljú, és belül hőelosztási célból alutömb van. Ezesetben
érthető, ha nem viszi. Az én 2 vastagtalpú alu teflonedényem alja úgy néz ki,
hogy valami rozsdamentes anyag, de látszik, hogy az alu közötte ott van, szóval
lyukas, és egybeöntötték vagy préselték.

Megnéztem: fogja a mágnes. :-) Szóval ezért jó. Amúgy tefal.

Majd nézek még másféle edényeket. Van fent vastagtalpú, ami hasonlít a zepterre,
sosem próbáltam.