[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 7., H, 01:45:31 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.03.04. 21:21:30 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Olyan sok elektromos kérdést teszel föl, hogy ha ez mind az építész
> helyett az elektró listára menne, szerintem akadna már olyan tag a

oda rajzot nem tudok feltenni, ide ma még igen

tudnátoke segíteni abban, hogy a töltési fesz matatásához
kb 2 ellenállást kellene lecserélnem, vagy potira cserélnem rajta
az alábbi helyen található kapcsolási rajzon, hogy oda-vissza állítgathassak
töltési feszültséget  ( cyclic 14,4 -15V, standby 13,5  13,8V )
----
megtaláltam a neten a  kin625a kapcsolási rajzát
egy orosz weblapon:

http://radiom.by.ru/ups/PCM-KIN-625A-small.gif.txt
----
és laikus vadbarkácsként  a potis rajzon a piros nyíllal jelzett
környéken gyanítom a töltőfeszültségmatatás lehetőségét

vagy nagyon rosszul gondolom?

nem minden nap lenne rajta ciklikus használat, de ha igen akkor
többször is, és utána megint akár hosszabb időben standby