[Epitesz-barkacs] ajtocsuko

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 7., H, 12:23:24 CET

vajk fekete wrote:

> a jo az, ami lassan de erosen csuk, es az utolso tiz centin kulon
> ralassit.
> a problema meg vagy az, hogy nem allithato rajta semmi, es a
> karakterisztika/ero nem passzol az ajtohoz (pl az ajto tok konnyu, a
> cucc meg eros, vagy forditva), meg hogy idovel ereszti az olajat.

Levegőset nem találtak ki? Lehet, hogy nagyobb lenne, de nem lenne mit
eresztenie.

Vannak az autók hátsóajtajának a csillapító-rugós bizbaszai, azok nem eresztik
az olajat, de nem jöttem rá, miért nem. Talán azért nem, mert a rúd, ami kijön a
hengerből, mindig felül van. Talán valami ilyesmi elvű szóba jöhetne, vagy olyan
mechanikával kiegészíteni, hogy ne tudjon ugyanezért kijönni az olaj.

(Számomra ez nem probléma, sosem volt ilyesmi cuccom. Lehet, hogy soha nem is
lesz. Én csak azért szóltam bele, mert láttam, hogy 5eFt környékén is lehet
kapni. Ha ez elműködget egy darabig, lehet, hogy simán csere, ha gond van.
Helyből tartalékot is lehet venni.)