[Epitesz-barkacs] kozepallasu muszer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 7., H, 17:49:51 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.03.07. 12:51:36 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Azt akkor rá se kell kötni, közel ennyit tud akksi nélkül is (-:

én is erre gondoltam kezdetben, de induláskor akku nélkül (mert tesztelni
akarja az elektronikáját) szinte nem tudtam begerjeszteni, de
a begerjedés után (pár perc) már levehetem az akkut, és cserélhetek
alatta akár egy töltenivalóra is, pl. egy közben lemerült autóakku
töltésére is

> El szoktad vinni tanyára is? Vagy ennyire gyakori az áramkimaradás
> felétek? Ha igen, akkor az ehhez szükséges átalakítást már nem tudom,

bő 15évvel ezelőtt egy "Fiskar" 24Voltos  OFFLINE, de "hidegindítást nem bíró"
volt az, ami a sokszor nagyonszar áramkimaradásos hálózat miatt lett
használtan beszerezve ( amit rs232-n keresztül pc-re lehetett kötni )

a "hidegindítás" hiánya azért bökte a csőrömet, és kb 10éve vettem
ezt a "KIN-625A"  t