[Epitesz-barkacs] Indukcios

gyapo gyapo at freemail.hu
2011. Már. 8., K, 14:08:40 CET

> Hideg zsíroldó. Az is NaOH, de permetezős flakonban és kapható
> méregengedély nélkül is a háztartási részlegen. Pedig a bőrömet feloldja
> :-)

Az egy külön tudomány, hogy a nem kapható vegyszereket hogyan kell
előállítani otthon a kaphatókból.
Nekem kedvencem a fotózásban régen használt káliumbikromát. Nem lehetett
kapni, csak méregengedélyre, arra meg esélyem nem volt. Kémiakönyv elő,
krómsav és káliumkarbonát. Mindkettő kapható korlátlanul, összeöntöttem,
kristályosítottam, lett egy fél kiló mérgem.
Ugyanígy fekete lőpor, nitroglicerint is készült, csak a könyvtárban
kellett kicsit kutatni. Most az internettel még egyszerűbb a történet.
Hidegenyvhez kazein túróból, cement keménységű ragasztó ólomdioxidból és
glicerinből, ezüstnitrát a fotós rögzítőből stb.

Üdv.: gyapo