[Epitesz-barkacs] padlason viztartaly :-)

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Már. 10., Cs, 15:49:46 CET

Sziasztok!

Nem is kell ezt annyira tragikusan felfogni, hiszen a "szórakozott
professzor" mi más lenne? Van, aki fiatal korában is mindent elhagy pl.,
és így éli le az életét, ha nem esik folyton kétségbe emiatt, akkor még
boldog is lehet:).

Ja én meg úgy emlékszem, van vagy 35 éve, amikor először találkoztam
ezzel az Edison történettel, de nyilván ennél sokkal öregebb az
anekdota, valószínűleg már életében keletkezett. Az sem kizárt, hogy
maga találta ki:)

Üdv
pi