[Epitesz-barkacs] csaldi hazas vizora

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 10., Cs, 17:28:25 CET

fer-bok tartaly volt regen.

nem inkabb egy normalis vizora kellene?

vajk

________________________________
From: Mágus Bérprogram Demo  <magus.demo at dpg.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja  <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Thu, 10 March, 2011 15:49:34
Subject: [Epitesz-barkacs] csaldi hazas vizora

megjött a vízműves papír, ami szerint  15ös mérő van rajta

az NA 15mm  az egy szaros kis 1/2" - os

egy 3/4es vízcsövön tehát nem csoda, hogy nem olyan nagy a
vizsugara :-( , én meg vacak víznyomásra saccoltam, amikor csak pisil

tehát akkor kellene rá egy WC hengeres-tartályos nyomásfokozó,
mit az öblítőszelepek elé szoktak rakni  ( függőleges, hengeres
tartály, felül egy 1/2collos, alul 1collos csőcsonk)
de a nevét nem találtam ilyen néven a neten a képek között

minek neveznék ezt a hengeres tartályt?