[Epitesz-barkacs] tesztasuto funkcio

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 10., Cs, 22:15:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> most egy ilyen öreg dögöt kell rendbetennem, egy kicsit vacakol
>
> ebbe való fokozatkapcsolót sem találok  :-(

Nem is fogsz talán, de szerintem, ha sikerül szétszedni, van az olyan egyszerű,
hogy csak meg kell tisztítani a kontaktokat, és menni fog.

Persze, ha kint volt valahol szabadban évtizedeket, és minden szétrohadt, akkor
elég reménytelen. Illetve, ha a fűtőtestek jók, akkor a kapcsolók valahogy
kiválthatók.

Végülis felül is, alul is 2-2 db fűtőtest-rész van. Úgy vannak bekötve, hogy
1-es fokozat: a kettő sorba megy a hálózatra.
2-es fokozat: az egyik meg direktben a hálózatra (dupla teljesítmény)
3-as fokozat: mindkettő megy a hálózatra (paralell, további duplázás)