[Epitesz-barkacs] Sütőlap indukciós főzőlaphoz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 11., P, 10:03:46 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a mellékelt mórickaábrán sárga színnel jelölt rész lenne az a
> félliteres bögre az én elgondolásom szerint
>
> így is működne az indukciós???

Kipróbáltam. Ha úgy rakom rá, hogy a bögre kerülete a rezsó közepénél legyen,
már nem működik, de fél centivel beljebb már igen.

És ha teljesen középre teszem, és úgy húzom kifelé, közben lesem a
teljesítménymérőt, alig változik egészen addig, amíg aszongya, hogy már nem jó
helyen van, és leáll.

Ennek a rezsónak a tekercse kb 20 centi átmérőjű. Persze nem mértem meg, amikor
szét volt szedve, csak úgy emlékezetből.