[Epitesz-barkacs] padlason viztartaly :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 11., P, 13:12:03 CET

Erdos Zoltan wrote:
> kulonosen, mert a rajz szerint szegeny para tolatni kenyszerul :-)

Hm. Ezt nem is figyeltem meg.

De most megnéztem mégegyszer, nem kell tolatnia. Az a kerek akármi, amin sétál,
az nem forog, csak ki van rajta jelölve az állatkának a menetiránya.

Viszont, ha lent jó a sodrás, akkor lehet, hogy húzatnia kell magát, mert nem
tud elég gyorsan menni. Ha meg nem akar folyni a patak, akkor azt is neki kell
hajtania. :-)