[Epitesz-barkacs] utanfuto pipa?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 12., Szo, 20:32:06 CET

g.feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2011.03.12. 19:31:17 +1h-kor írta:

> Mintha itt csak a jobbra-balra érvényesülne és a föl-le nem.
>
> Vagy rosszul látom? Egy komolyabb vontatmánynál ebből komoly csukló
> terhelések,
> idő előtti anyagfáradás és úttartási problémák adódhatnak. Egy kis 2  kerekű
> kerti traktornál el tudok képzelni
>  ilyen (csak vízszintes irányban elforduló) illesztést, de egy gépkocsinál
> nem.
> Feri

a "csak jobbra-balra" mozgással megy a mellékelt BOMAG úthenger is
a sárga tengelyen keresztül kapcsolódik a gumikerekes "1 tengelyes motoros
egység"
és az "1 tengelyes pótkocsi" ( itt a vashenger ) és " itt sincs föl-le "

jól látod, hogy iszonyatos erők tudnak keletkezni,

én mindenképpen "csak vízszintes irányban elforduló" kertitraktort csinálnék
úgy,
( de lehet, hogy ez csak később lenne )
hogy a motoros egység szükség esetén akár 25 - 50 lovas is lehessen,
és akár 2 - 4tonnás pótkocsi lehessen

http://www.femszerkezeti.hu/images/image/Szarnyaskapu-vasalat/kapu-forgaspon