[Epitesz-barkacs] utanfuto pipa?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 13., V, 09:04:25 CET

(G)feri wrote:

>  Épp  a  napokban  jött ki a csekk, ha jól emlékszem 4100 Ft az
> éves  adója,  több  mint  az  éves köt. bizt.-a. Bár igaz, mi kárt tud
> okozni  egy utánfutó más gk.-jában? Valamivel csak vontatni kell
> hozzá,
> akkor meg ott van annak a biztosítása. Ráadásul lejárt a
> műszakija   is,   gondolkoztam   rajta,   hogy  kérem  ideiglenesen  a
> forgalomból  kivonását,  de az meg többe kerűl mint az adója :(. Mikor....

Szóról szóra, akár én is írhattam volna. :-) Max az a különbség, hogy én évek
óta ezt játszom. Itt van az udvaron....

Nemtom, el lehetne-e adni egy ilyen jószágot nem bagóért. Mert már ugye ha kell,
simán lehet pl egy bevásárló központban bérelni különféle utánfutókat, tehát
minek kell tárolni, hagyni rohadni, és foglalja a helyet.

Minap jó lett volna, mert elhoztam egy kb 200 kilós olajos egyenirányítót, de
nem mertem megkockáztatni, hogy lejárt műszakival nekiinduljak, különben is,
teleraktam ezzel-azzal... :-) Aztán a cucc simán elfért az autóban. Igaz, hogy
kétszer kellett fordulnom, mert először csak az olajat hoztam el kannákban.

Na de hátha még jön jó alkalmazás rá. Én is így vagyok vele. :-) A kötfelbiztre
találtam olyan biztosítót, hogy már szemtelenül olcsó, évi kétezervalahányszáz.
Az belefér. Aztán hátha én is tovább építkezek, akkor ki tudnám használni. Ebbe
rakhatok 800 kilót is elvileg.