[Epitesz-barkacs] LCD tévé tanács... :)

Zakó János janoszako at gmail.com
2011. Már. 13., V, 11:51:51 CET

Üdv!

Én gondolkozom egy TV-n, de nekem csak arra kellene, hogy néha-néha megnézzek egy HD-s filmet rajta.  Alapvetően sajnálom rá a pénzt, mert ahogy hallom nem sokat bírnak és ha elromlik mehet a kukába. Egy médialejátszót tennék rá, szóval nem kell bele csoda FW. Egyszerűen HDMI-ről legyen kép és annyi.

Van esetleg valakinek ilyen?

 <http://www.argep.hu/product_1235054.html> http://www.argep.hu/product_1235054.html

Vagy 50pk550?

Jani