[Epitesz-barkacs] indukcios Alaska IC1800

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 13., V, 12:17:37 CET

 <szepygab at gmail.com> 2011.03.12. 14:58:53 +1h-kor írta:

> Muszály mindent elhinni? Próbálgasd ki és annak higyjél.

"a keszulek uzembe helyezese elott alaposan olvassa el a jelen
kezelesi utmutatot", es en meg komolyan vettem.....

"... 22 - 26 cm kozotti atmeroju (de legalabb 22 cm-es) edenyeket...."
mert a gyarto mernokei tudjak, hogy mit irnak le....

ennek ellenere a 15cm-es edeny is melegedni tud,
szoval az " Alaska " indukcios " tobbet tud, mint amit leirtak rola" :-)