[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2011. Már. 15., K, 11:04:04 CET

Udv mindenkinek!

Ugy nez ki, be kellene ruhaznom nemi ricsajmasinaba egy ingatlan vedelmere.
A pinceben korbenezve megallapitottam, hogy van egy DSC LCD kezelom regrol
meg par passziv infram :) Kellene nekem valami bevalt ceg, ahol tudnek
alkatelemeket venni, ugymint: kulteri szirena, nyitaserzekelok, meg valami
alap kozponty. Egyaltalan, mekkora kozpontot erdemes venni, hany zonat
erdemes csinalni? Igazabol en arra gondoltam, hogy csinalok egy karikat a
lakason talalhato nyilaszarok nyitaserzekelesere, bent esetleg elhelyezek
egyket infrat, es nagyjabol ennyi. Van osszesen 8 helyiseg amin kulso
nyilaszaro van, plusz legyen 1 a padlasfeljaro ajtaja, esetleg meg 1 a
pince. Ki mit tanacsol, hogyan osszam fel ezeket? A fent emlitett DSC kezelo
viszonylag regi, 90es evek vegi lehet, az beszelhet meg a mai kozpontyokkal
vagy felejtsem el?
Gondoltam meg arra, hogy bentre valami atomgyorsan villogo stroboszkopot
teszek egy jo eros belteri szirenaval megtamasztva, de ez csak amolyan
otletfele. Igazabol a haz nagyjabol ures, pont ezert is kene ra nemi
zajgenerator, mert... na mindegy... mindgya' jon az ombuccmano...

Kosz es udv,
Jano