[Epitesz-barkacs] Riaszto alkatreszek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 15., K, 10:57:19 CET

njjano  <njjano at firegate.hdsnet.hu> 2011.03.15. 12:04:04 +2h-kor írta:

> Udv mindenkinek!
>
> Ugy nez ki, be kellene ruhaznom nemi ricsajmasinaba egy ingatlan vedelmere.
> A pinceben korbenezve megallapitottam, hogy van egy DSC LCD kezelom regrol

amit most olvastam a leveledből, és rákerestem a google-val

a DSC ma is létező ketyere, szoftveresen
*8 5555 999 5555 999 ezzel visszaall a gyari beallitasra

ha egy szuperúj ketyerét veszel, vagy más ketyerét,
mindegyiknek van valami hasonló jellemző gyári resetje
(amit a szerelő vagy megmond neked, vagy nem)
amit persze hamarosan a bűnözők is megismernek,

ezért több helyen le is ragasztják a típusjelzést, vagy kamu típust
írnak rá, hogy váratlanul érje a betörőt

szóval ezek miatt szoftveresen érdemes lenne átmacerálni a kódot
nagyon egyedire