[Epitesz-barkacs] Eladó Samsung 72cm képcsöves TV

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Már. 16., Sze, 14:22:33 CET

jo nagy feluletu, nagyon konnyu membran, kicsi elmozdulas. ilyeneket hasznalnak.
nem kell a membran merev legyen mint a hangszoronal, mert az egesz feluletere
hat az ero.

ki lehetne szamolni, hogy egy 0.01m2 feluletu, 0.05mm vastag, mondjuk 1000kg/m3
membran tomege 0.5gramm. mekkora ero is kell ahhoz, hogy 10kHz-n 0.1mm
amplitudoval mozgassuk? es lehet meg ennel kisebb amplitudo is eleg.

vajk