[Epitesz-barkacs] Kicsi kézmosó honnan ?

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2011. Már. 16., Sze, 20:13:09 CET

Szia,

Szerintem ez ugyanaz, csak az én fényképem jobban sikerült :)
Akkor tehát próbálkozom az Obi -ban is, bár az "etalon" is kb. 4 éve lett
felszerelve, azóta meg a fene tudja, hogy gyártanak -e még ilyet egyáltalán.
Most írok a gyártónak (alföldi) hátha válaszolnak valamit...

Üdv: G.

> Én az obiban vettem ilyet néhány éve valami 5ezer körül volt, de abban nem
volt csapnak helye, nekem egészen kicsi kellett.
> Mérgelődtem is, hogy egy sima mosdó akciósan volt 2999 Ft, ez meg 4szer
kisebb annál és szinte kétszer annyiba került.