[Epitesz-barkacs] diotoro eltort :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 17., Cs, 15:49:30 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a mellékelt móricka szerint ablakzsanér 60mm (diópánt)

Igen, ezt vagy ilyet oda lehet barkácsolni, de alkalmas dióval legközelebb a
nyél fog letörni. :-)

Én meg az mondtam, hogy ott a minta, és ki kell szobrászkodni laposvasból,
hegesztéssel kb ilyenre valamit, amit aztán flex meg reszelő, köszörű
segítségével végleges formára lehet hozni. Igaz, hogy nem olyan szép, meg
könnyű, és még rozsdásodik is, de ha alkalmasan van méretezve, sose fog eltörni.

Azért nem éri meg, mert a satu hatékonyabb, és az eleve kész van. :-)