[Epitesz-barkacs] diotoro eltort :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 17., Cs, 18:24:14 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a satu is biztosan jó, csak mogyorót is kellene, és a dió sem mindig
> egyforma és nekem meg nincs hozzá türelmem a 250-es satúval

A mogyoró megy szabad kézzel is, nem?
250-es satu? Na olyat még nem láttam. Az enyém 150-es, de ez is marha nagy. Ha
le kell vennem a helyéről, kicsit bele kell rendesen kapaszkodni. De
megcsináltam, hogy nagyon könnyen járjon. Diót lehet, hogy a kis 50-essel
törnék, de mindig pucolt diót veszünk.

> a vízpumpafogó is, a hagyományos diótörő is, meg a 2 ujjal fogott
> mogyorónál a kalapács is ujjraütösre sikeredett néha,

nem írta a Hofferek, hogy a fogóval nem ütni kell? :-) Persze, ha úgy adódik, az
ember kezében bármi kalapáccsá változik. :-)