[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Már. 17., Cs, 21:22:40 CET

Hi,

2011. március 17. 17:41:02 dátummal Zsolt az alábbiakat írta:
> A mai világban már szinte mindenki csak digit fotókat gyárt, telerakja vele
> a winchestereit, dvd lemezeit, de ha egy ilyen katasztrófa beüt akkor ezek
> mind tönkre mennek.

  Amazon-nál az EC2 ad tárhelyet és CPU időt olcsón, egy futó gépet adnak 8,5
cent / óra áron, ezt akkor kell fizetni, ha megy a virtuális géped. Adnak 10
cent / GBájt áron adatforgalmat, illetve 10 cent / GBájt / hónap áron
tárhelyet.

  Én ide szoktam feltolni a cuccaimat titkosított fájlrendszerre, havonta megy
a gép 2-3 órát, az 30 cent, feltolok max 1GBájtot, az 10 cent, és ott tartok
20 GBájt adatot, az havonta 2 dollár, összesen kijövök havi 2,5 dollárból (500
forint) és van egy viszonylag megbízható 20GBájt méretű tárhelyem. Akinek
20GBájtnál több a személyes digitális motyója, az nem feltétlen egészséges
ember... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor