[Epitesz-barkacs] diotoro eltort :-(

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 18., P, 09:05:32 CET

vajk fekete wrote:
> mogyorobokor? mogyorovesszovel gyerekneveles? ezek is ismeretlenek?

Tüskés vesszővel gyerekkoromban megvertek, amikor addig forgattam az asztalról
lefelé a tökfőzelékes tányért, míg le nem esett, aztán kirohantam, és valami
patakpart rémlik óbudán. De arra valahogy nem futotta, hogy elmezzem 4-5 évesen
a növényfajtát. :-)

Tényleg nem tudatosult bennem sosem, hogy "na ez mogyoróbokor". Ha gyakori,
biztos láttam. Lehet, hogy a környéken is van, de segítség nélkül nem ismerném
fel.
(Nagyobb koromban inkább vasalózsinórral meg derékszíjjal vertek meg, ritkábban
szabad kézzel, körmöst az iskolában meg favonalzóval kaptunk. De hogy milyen
fából volt...? :-) )