[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Már. 18., P, 13:15:09 CET

>   A kérdés az, hogy ha megbotlanak, akkor mi lesz az ott tárolt
> adataiddal? Megvonják a vállukat, hogy bocsi, vagy meg se botlanak,
> illetve van rendszeres mentésük... :)

Én még jó régen tettem fel a legfontosabb programjaimat PGP-vel titkosítva
egy ilyen helyre. Aztán egyszer csak eltűnt még a domain is ...

Persze nem az volt az egyetlen másolatom.

Egy másik, szintén kudarcba fulladt verzió: apósoméknál tartottam egy DVD-n.
De végül visszavettem, mert nagyon stresszelte, hogy "vigyázni" kell rá,
pedig csak annyit kértem, hogy tegye el valahova és valószínűleg soha nem
fogom visszakérni :-)

Palasik Sándor