[Epitesz-barkacs] adattárolás-mentés-megőrzés-katasztrófa

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Már. 18., P, 15:43:17 CET

Sziasztok!

Én nem tudom, mások hogy vannak vele, de ha dolgozom, és körberakom
magam 1-2-3-sok könyvvel, az mintha nemcsak a fílingben különbözne
attól, hogy akárhány ablak lehet nyitva az A3 felületű nagyfelbontású
képernyőmön. Én az utóbbival szenvedek, százszor nehezebb, mint könyvből
dolgozni (és tanulni). Akkor most 65millió évvel megkéstem?

Üdv
pi