[Epitesz-barkacs] üvegcsiszolás mivel ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Már. 20., V, 17:00:03 CET

> Ha csak az a cél, hogy ne vágja el az ujjad, akkor kézzel, bármilyen

Ok, de ez egy (több) 10mm*10mm*3 mm nagyságú tükröcske.
Smirglivel próbáltam csiszolni, de néhány perc után meguntam... túl lassúnak
bizonyult.
Nem a vágási él eltávolítása hanem a vágás szinte profi minőségű síkba vagy
45 fokba csiszolása lenne a cél.
A durva smirgli egy kicsit gyorsabban vitte, de az úgy kitördelte a szélét,
hogy tiszta cakk lett és itt a tükör szélének tökéletes állapotúnak kellene
lennie, míg finom smirglivel jó lenne a dolog, de a fentiek miatt meguntam.
Jó egy gépesített cucc amivel egy kicsit gyorsabban haladhatnék.

zsolt