[Epitesz-barkacs] Fűtésrendszerbe szűrő

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Már. 21., H, 10:07:46 CET

Sziasztok!

A   központifűtésünkben  cirko  és  vegyestüzelésű  kazán  is  van.  A
radiátorokra  a túlméret és a nagy távolság a jellemző, ezért van amelyiknél a szabályozó
csap  erősen  le van szűkítve. Az utóbbi években egyre sűrűbben fordul
elő,   hogy   ezek   a   leszűkített  csapok  eldugulnak,  a  radiátor
észrevehetően  gyengébben kezd fűteni, majd a csap teljes kinyitása és
eredeti   beállításába   vissza tekerése   után   megjavul  a  fűtésük.
Egyértelmű,  hogy  mocsok darabok  úsznak  a  vízben,  amik  időnként a
szűkebbre állított  csapoknál  dugulást  okoznak.  A  víz  cseréjének, a rendszer
átmosásának  az  oxidáció  miatt  nem vagyok híve, inkább valami szűrő
beépítésére gondoltam a rendszerbe, aminek a szűrőbetétje (gyűjtője)könnyen
bontható, tisztítható és nincs arany árban. Nézegetem, de lehet rossz
keresőszóval, mert alig találok a neten. Ötlet, tapasztalat?
--
Üdvözlettel,
 (G)feri