[Epitesz-barkacs] Fűtésrendszerbe szűrő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 23., Sze, 09:30:40 CET

vajk fekete wrote:
> ez futesben semmit nem er.
>
> http://www.epuletgepeszaruhaz.hu/index.php/flamco-clean-iszap-levalaszto-1.html
>
> nekem ez van, ezt is sokan szidjak, de a tema valahol itt kezdodik.
> sajnos.

Egy ilyen cucc az áramló trafóolajból is képes lenne kiszedni a zagyot?

Tudom, nem idevágó igazán a kérdés, csak eszembe jutott, hogy néha, amikor
szétemelek egy-egy ilyen olajhűtésű egyenirányítót, mekkora adat dzsuva van az
alján, meg minden vizszintes alkatrészen. Néha áramlik is, mert van szivattyú a
radiátor és az edény között. Itt lehetne elcsípni a zagyot, ha a cucc olajra is
jó lenne. (Bár lehet, hogy nem szarozok vele, így is macera az egész.)