[Epitesz-barkacs] Fűtésrendszerbe szűrő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 23., Sze, 10:34:21 CET

Hofferek Attila wrote:

> Csak azt majd cserélgetni meg mosogatni kell. Lesz rá hajlandóság a
> vevő részirül?

Úgy gondoltam, hogy bent van az olajtérben, és összegyűjt, amennyit összegyűjt.
Nem lehet hozzáférni, csak ha szétemelik a masinát. Azt meg nem a használó
szokta, hanem ha baj van, a szervizes. (Pl én).

Lehet, hogy nem is olajszűrőt, hanem valami termetesebb dolgot, pl légszűrőt
kéne berakni. :-) De lehet, hogy nem szarozok vele, marad az agyalás szintjén.

Különben egyszer egész véletlenül tök jól megtisztult egy leszívott adag olaj
egy nyitott hordóban. Majdnem úgy nézett ki, mint a vörösiszap :-), filóztam is
rajta, hogy ezzel meg mi a fenét kezdjek. (Sok éve volt). Aztán nem kezdtem
semmit, de párszor esett az eső. Egyszer aztán arra jártam, és lőn csoda, mint a
víz, olyan tiszta volt, leláttam a hordó aljára. Az eső lemosta valahogy a
dzsuvát, meg biztos magától is ülepedett.

A tiszta részt óvatosan, borleszívásos módszerrel lefejtettem, a maradékot
kisebb edénybe öntöttem, és újra hagytam esőztetni. Sajnos a kézi permetezés nem
jött be. A végén már csak a kismennyiségű, annál töményebb dzsuva maradt, azt
meg sittel összekevertem.