[Epitesz-barkacs] Fűtésrendszerbe szűrő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 23., Sze, 21:37:31 CET

(G)feri wrote:
> Autós olajszűrőkben én úgy tudom van egy szelep, ami ha a szelep
> eldugul, bizonyos
> nyomásra  kinyit,  tehát  az autó kenése olajat mindig kap, legfeljebb
> már nem szűrtet.

Ó, ez itt nem játszik. Én csak valami vacak centrifugál-szivattyút fogok
belerakni, pl mosógép lúgszivattyút. Annak olyan kicsi a nyomása, hogy az nem
tol át semmiféle szelepen semmit. Cserébe nincs a tartályban mozgó alkatrész,
ezért asszem nem keletkezik új szmötyi. Vagy nem tudom.

Lehet, hogy nem foglalkozok az egésszel.