[Epitesz-barkacs] tengelyegyengetes ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 24., Cs, 13:47:28 CET

> Ha már kukorica és bicikli, nézd meg ezt:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nrqbtUKpSjo

szóval a melléklet szerinti kézi kukoricadarálóm van

amikor megvettem, én balga, kukoricadaráló terén még
tapasztalatlan voltam, sorozatgyártott termék volt,
nálam ügyesebbnek gondoltam.

a 25 centis kurbli lendkerék nélkül rázkódóssá, egyenetlenné
tette a kurblizást

egy sima kerékpárlánc első láncnkerekét (kb 42fog)
lett rárakva, egy hosszabb lánc, és egy kb 18fogú
hátsó lánckerék meg rátéve egy 2lovas
(1500Wattos) 1440fordulatú aszinkron motorra.

vagy már gyárilag, vagy a kézikurbli miatt, de a
tengely "picit"  ütött, annyira már mindenképpen,
hogy a láncot többször ledobta.

a gyári (lila támasztó) csavaros támasztót
kellene rábuherálnom, és a kurblis végét
meg kiegyengetnem

ezt a nyomorult öntvényvéget hőkezeléssel kellene
"meglágyítanom", hogy kalapálás miatt az öntvény
el ne törjön ?  kinek volna tapasztalata ?