[Epitesz-barkacs] villany rotációs

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Már. 26., Szo, 13:44:26 CET

Hello Emberek!

Van valakinek tapasztalata elektromos rotációs kapával?
Nekem volt régen egy kb. 4 lóerős benzines, azzal szépen lehetett
dolgozni. De már sok éve eladtam, most meg nyúz a zasszony, hogy vegyünk
egy elektromosat, a Lidiben, az Auchanban is most akciózzák. Sokkal
olcsóbb mint egy benzines. A kérdés az, hogy ezek olyan 750W körül
vannak, ami szokás szerint önmagában nem mond semmit, mert a tengelyre
leadott nyomaték vagy teljesítmény lenne érdekes, biztos nem egyforma a
villany és a benzin hatásfoka.
Másrészt ezek keskenyebbek, így egyszerre csak kevesebb kapatag veszi
fel az erőket, mint a benzinesnél.

Jók ezek az elektromosak valamire, vagy csak megkapirgálják a talaj tetejét?
Jó agyagos mifelék a főd.

Gábor