[Epitesz-barkacs] Elektromos fogyasztas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 26., Szo, 18:19:04 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szóval feltöltésenként  0,8kWh az kevesebb, mint 40Ft
> és 40km a befutható táv
>
> tehát 1 Ft/km -re jönne ki, az nem lenne rossz :-)

De ha rásegítesz kenyérgázzal, akkor ezt is lehet csökkenteni. :-)

Különben a 0,8kWh olyan nagy egy ember számára, hogy csak nagy türelemmel tudná
bárki ledolgozni, mert jó sokáig tart, nem lehet félóra alatt lenyomni. Nekem,
ha bírnám szusszal, 8 órán át tartana.

Ebből az is következik, hogy mivel 40km-t biciklivel nem 8 óra alatt lehet
megtenni, mert ennyi idő alatt gyalog is összejöhet, ezért nem is hiszem el,
hogy ekkora energia kellene 40km lebicajozásához, persze vizszintes terepet
feltételezve. Szóval lehet, hogy abból a 0,8kWh-ból messzebb is el lehet menni,
vagy ha mégsem, akkor hagy maga után kivánnivalót a cucc villamos része.