[Epitesz-barkacs] Elektromos fogyasztas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 27., V, 07:49:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 40évvel ezelőtt Bp - Tiszakécske útvonalon a 120km-t egy szusszal
> (csak pisilésre megállással) 8óra x 15km/h tettem meg
> egy Csepel-Toldi vastagkerekű kerékpárral

Na igen, ez volt akkor. 40 évvel ezelőtt én meg ki tudtam ásni (csákány-lapát
system) 8 óra alatt egy 2x2x2 méteres tartálynak való gödröt, tehát bő 2,5 m
mélyet és biztosan 2x2 méternél szélesebbet. Ma meg a töredékébe belepusztulnék.
:-)

> visszatérve a villanybiciklire: a féligmerült akkuval pedál nélkül
> emelkedő felé
> menni a végén gyalogsebességre csökken, szóval hazaérni vele
> bizonytalan :-(

Nem így megy ez. Az aksi végig bírja a terhelést, amikor már kimerült, akkor
viszont semennyire.