[Epitesz-barkacs] Fw: villany rotációs

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Már. 28., H, 07:32:32 CEST

Hali!

5,5 Le teljesítményü 6 kapatagos Tecumsec motoros, benzines rotakapám van.
Nem kell vele bírkózni, akár egy kézzel is vezethető lenne, ha nem
kanyarodna el. A fordulatszámot is lehet szabályozni.
Ha kicsi a kerted, vegyél kissebb benzinest. Szerintem strapabíróbb és a
kábel gond is megszűnik. Ja és a villanyos után hogyan akasztasz kétkerekü
utánfutót?  ;-)
Én nem vennék elektromosat.

Misi