[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 11:38:57 CEST

Sajnos rámkaptak a besurranók. Egyszer egy jókora adag kábelt vittek el, ez pár
napja volt.

Ma meg rajtakaptam, már a műhelybe jött le. Nekimentem, felborultunk,
dulakodtunk, végül elrohant, de meg fogom ismerni a geciládát. Ezúttal már mást
is rámolt a homokzsákjába.

Tudtok tippeket adni, hogy ezután hogyan legyen?

Az nyilvánvaló, hogy könnyű hozzám bejönni. Tegyük fel, hogy ezt megoldom, de
asszem most már kapun, kerítésen, bármin átmásznának.

Feljelentést nem szívesen teszek, mert akkor kijönnek, és megnézik az áldatlan
állapotaimat, és még a végén én faragok rá.

Mi lenne az, amitől a leginkább eltántorodnának, leszoknának rólam?
Az, hogy láttam a pofát, felismerem, az vajon jó vagy rossz? Ugyanez a faszfej
visszajön vagy nem?

(Hogy rasszista beütés is legyen: cigány fazon volt.)