[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 12:31:46 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Egyiknek a testrészeit a kerítésre kell kötözni. Komolyan mondom, ha
> az egyiket jól lezúzod, és üzenetet küldesz vele saját stílusukban a

Volt a kezem ügyében egy nagy villáskulcs, de végül nem nyúltam érte, mert azt
láttam be valami isteni sugallatra, hogy ha úgy vágom fejbe, hogy komolyan
megsérül, akkor minimum pár napra bevisznek, onnantól meg tök szabad lesz a
gazda, és ha igazat is ad a törvény, akkor is nullára kirámolnak.

Még azon is agyalok, hogy feljelentést tegyek-e egyáltalán, mert ha igen, akkor
lehet, hogy be kell menni ilyen-olyan okból időre, és azalatt is kirámolnak.

Most az a frász tárgya, hogy néha muszáj elmenni. Látható, hogy olyankor nincs
itt az autó se, tehát szabad a gazda.

> Lehetőleg maradandót alkoss már első alkalommal, jól eltúlozva a

Mi a tippetek arra vonatkozóan, hogy ha már láttam, akkor visszajön-e ugyanez a
fazon?