[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 13:10:20 CEST

Acs Gabor wrote:
> Villanypásztor?

Ez érdekes ötlet, nem jutott eszembe. Lehet, hogy ezt megcsinálom gyorsan.
Tudtommal a villanypásztor az engedélyezett dolog, szabad térben lépten-nyomon
előfordulhat. Más kérdés, hogy esetleg valami bevizsgált holminak kell-e lennie.
Aztán azt is el tudom képzelni, hogy ami engedélyezett egy nagy szabad területen
nagytestű állatok visszatartására, az büntetendő betörők ellen. Megint oda
jutottam, hogy a végén hosszabb-rövidebb időre bekaszliznak, és azalatt nullára
kifosztanak.