[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 28., H, 13:23:52 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2011.03.28. 13:13:28 +2h-kor írta:

> Az se baj, ha van valami jele, hogy működik. Folyamatos elektromos
> duruzsolás, néha áthúz egy-egy szikra. de ha igazán ínyenc vagy,
> sunyiban működik a rendszer, kamera beélesítve, és már csak a youtube

a leges leglényegesebb, hogy NE SUNYI legyen, az uborkavédőnek is ez hozta,
ha nyíltan, és feltünően figyelmezteted, akkor Te óvatos voltál

20kV -os oszlopra szemmagasságban feltűnő tábla, és ha megdöglik,
nem az ELMÜ lesz a felelős, " ők idejében  szóltak "

Józsi is csak úgy tudja a hasznára hajtani ( nem csukják le érte ),
hogy NYÍLTAN figyelmeztet

Józsinál  a hivatása gyakorlása közben kV-ok is röpködhetnek,
tehát egy 10kV 10A megsüt valakit, azért sem szólhatnának,
nála nem uborkacsőszség van, hanem hivatalos szakmai háttér...