[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 13:45:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 20kV -os oszlopra szemmagasságban feltűnő tábla, és ha megdöglik,
> nem az ELMÜ lesz a felelős, " ők idejében  szóltak "
>
> Józsi is csak úgy tudja a hasznára hajtani ( nem csukják le érte ),
> hogy NYÍLTAN figyelmeztet

Ott lehet a hiba az elképzelésedben, hogy a 20kV-os vezeték az oszlopon nem
azért van ott, hogy valaki ne menjen fel oda, hanem az üzemszerűen valamihez
kell. Az üzemszerű működés tud veszélyes lenni, a tábla erre figyelmeztet. Én
nem rakhatok ki elérhetően életveszélyes feszt figyelmeztető táblával. Más
kérdés, hogy a villanypásztor nem életveszélyes, csak kurva kellemetlen.

Újabb ötletem is támadt: valamivel leönteni a besurranót. Ez lehet valami igen
kellemetlen festék, forróvíz, hígító... Részben legyen erősen megjelölve,
részben meg jó szar legyen neki.

> Józsinál  a hivatása gyakorlása közben kV-ok is röpködhetnek,
> tehát egy 10kV 10A megsüt valakit, azért sem szólhatnának,
> nála nem uborkacsőszség van, hanem hivatalos szakmai háttér...

Ez biztosan nem így van. Másrészt a kivizsgálás idejére biztosan lecsuknának, és
azalatt totál kifosztanak.