[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Már. 28., H, 14:06:21 CEST

2011.03.28. 13:51 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Ilyen végkimenetellel igen, de a jelenség újra megtörtént, nem is túl
> régen. Nem emléxem a részletekre.

Nem tudom, itt mi rendszeresen helyre tesszük a cigányokat, nincs is
velük komoly baj. Amikor italosak akkor kissé kezelhetetlenek törvényes
eszközökkel, amúgy minden oké velük. Néha jönnek a stílfűrésszel meg a
hiltivel házalni idegenek, azokat általában az itteniek teszik helyre,
hogy megőrizzék a kiharcolt jóhírüket :)