[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 14:28:10 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:

> Maikor előbújik belőlem a sunyi kis náci, akkor azt mondja, minden
> segéylyt megszüntetni, abból az összegből csendőrséget
> felállítani.

A segélyek egy részének a megfogására már történtek intézkedések, ugye a
családtámogatási rendszerrel, amibe később, ha jól hallottam, be akarják vonni a
családi pótlékot is. Tehát a családi pótlék, mint olyan, megszűnne, maradna csak
a családtámogatási rendszer.

Na de a sok poronty már megszületett!

Szóval ha nem adnak nekik pénzt, és megakadályozzák a lopásokat is, akkor
tényleg nem lesz mit ennie jókora népcsoportnak, és jönnek az éhséglázadások
vagy nem tudom, mik. Szóval ez így biztos nem elég megoldásnak.

De hogy mit lehetne tenni ténylegesen, hatékonyan, arra szerintem senkinek nincs
elfogadható ötlete. (Elfogadhatatlan: láger, népírtás... ez biztos van.)

Francba meg kell fürdenem, rohadtul bagószagú vagyok.