[Epitesz-barkacs] kozponti riasztoval (rendorsegre bekotve) Re:Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 28., H, 15:23:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.28. 14:31:40 +2h-kor írta:

> Faszi tovább tagad. Jó. Rendőrség kijön, felvételeket megnézik, a faszit
> bilincsben elviszik.
> Valódi volt a kamera.

valami olyat láttam 4kamera 1TVképernyőre 4 felé osztottan,
ami akár fel is lehetne venni, esetleg képfájlként
vinyóra tenni.

ennek az igazságtartalmát igazából nem ismerem,
de mintha néhány x 10ezerből kijönne ( ezért is nem
ugrottam át a marketingképen )

már csak azért említem, mert egy esetleges betörés után
egy rendőrségi "ismeretlen tetteses" feljelentés
alapján (ha "ismeretlenesként" le is zárják, akkor is)
(emlékeim szerint) pl. lekönyvelhető.