[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 16:58:12 CEST

Acs Gabor wrote:
> Kézi sokkolót lehet venni military boltban. azzal kiütöd,
> kábelkötözővel megbilincseled, és hívod a közeget.

Komolyan? És egy ilyen vásárlás, vagy inkább az eszköz használata jogszerű?

Másik gondolat:

hogy is szokott működni az a hálószerű tünemény, amit leginkább középkori időben
játszódó filmeknél látni, amikor valami csapdafélébe belelép valaki, és egy háló
felrántja?

Nekem valamiért ez lenne a legszimpatikusabb. Még csörlő is van kb az ajtó
előtt. Felhúzná automatice mondjuk 5-7m magasra a hálóval együtt a fazont. :-)
Ha kivágja magát, sem ússza meg, mert lépcsőre zuhanna.

Eszembe jutott durvább dolog is: apró sérülésen bevitt durva fertőzés. :-)

Sajnos nem hiszek benne, hogy a yard által bevitt fazon sokáig bent lenne,
viszont kikupálódna, és visszajönne bosszút állni.

Még egy papot is meg kéne interjuvolni, hogy ő hogy oldaná meg, az egészről mi a
véleménye.