[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 19:27:45 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:

> Nem biztos, de mire megjönnek a sünök, el kell pakolni jó mélyre.

Na de ha beledöglik, a nyomok alapján megállapítható, hogy emiatt történt!

> Jó ötlet! Csak nehogy magad essél bele.

Hát igen. Ez minden védekező módszerre igaz, a számszeríjra is. Talán a
villanypásztor nem olyan gázos, mert én elég jól bírom ezeket a kisebb energiájú
áramütéseket. Más kérdés, hogy családtag hogy bírja. De őt majd bezárom. :-)

Mekkora mostanában a megnengedett villanypásztor energia?