[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Már. 28., H, 21:55:06 CEST

HJózsi, részvétem, de tényleg szerencséd volt.

> kiszaladt az utó elé és akinek tulajdonképpen semmi baja nem is lett.
> Erre ott teremtek van 8 -an szét ütötték az autót a sofőrt kirángatták és a
> családja szeme láttára halálra verték.

Egy kőműves mesélte, akinek szintén voltak kalandjai a cigányokkal.
Azt mondta, hogy általában sunyik, gyávák, és ha egyértelművé tette,
hogy valaki közülük is otthagyja majd a fogát, elkotródtak, akárhányan
voltak is. Persze volt kiállása, meg nyilván volt verekedésben
tapasztalata is, ami szegény tanárnak nem nagyon lehetett. Félnek az
erőtől.

> Itt is ha kiderül, hogy nálad halt meg, ezek visszajönnek

Eddig persze nem szabad elmenni, bár adott esetben nehéz lehet határt tartani.

szia: Balázs