[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Már. 28., H, 23:03:43 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:

> Miért volt nyitva?

Mert úgy szar élni, hogy az ember állandóan mindent mindig zár-nyit.
Most úgy kell, de hidd el, hogy szar ügy egy udvaron belül. Volt idő, amikor
semmi nem volt, kerítés sem, ajtó sem az épülő ház pincéjében, én meg ott
aludtam, és max egyszer ijedtem meg, amikor egy jókora kutya szagolt meg.

Most meg csináljak erődöt? Az lesz, csak tele van a tököm vele. Ez egy nyugis
hely volt, most meg arra kell számítani, hogy bármikor megjelennek ezek a
mocskok.

Utána is, a nejem jött haza cigányasszony a buszon nagy, üres szatyorral,
készült itt leszállni, aztán amikor látta, hogy más is leszáll, meggondolta
magát.

Gyűlölöm ezt is, hogy itt van a busz meg a megállója. Ezen utazgatnak a
terepszemléző szarládák. Most építsek 3m magas kerítést? Hogy a fene essen bele
a rohadt lopkodó, betörögető népségbe.