[Epitesz-barkacs] Besurrano tolvaj

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Már. 28., H, 23:46:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.03.28. 23:11:09 +2h-kor írta:

> Lehet, de a továbbiakban mi a fene lesz?

ez volt ma este az ESTE-ben:

A tulajdon védelmének jogával és az
!!! önvédelem jogával !!! kapcsolatos szabályok beépítésének javaslata nem a
kérdőívekből érkezett - mondta a kormányfő. "Tegnap éjjel egy óráig nézte át a
Fidesz elnöksége az összes indítványt, érdekes módon az önvédelem joga több
indítványban is szerepelt. Ez áttörés" - mondta Orbán Viktor, aki szerint az
önvédelemmel kapcsolatos jog szerepeltetése önmagában még nem jelenti például
a fegyverviselési szabályok liberalizációját. A fegyverviselési szabályokról
külön lehet dönteni, a Btk. módosításával - tette hozzá.